Harta site

Unitate protejata

PRODUSE > REDUCERE CONSUM CARBURANT

Instalatii HHO | Download oferta HHO (PDF)

Termocatalizatoare | Download oferta termocatalizatoare (PDF)

Dispozitive cu rezonanta magnetica | Download oferta dispozitive rezonanta

Activator de aer UNIPOLMAG AE MAX | Oferta speciala | Contactati-ne pentru preturi

Strangeti simultan benzile de plastic de pe partea stinga si  dreapta  astfel ca distanta (A) este egala cu distanta (B). Admisia aerului trebuie sa fie adiacenta ambelor parti ale activatorlui asa cum se arata in fig. 2.

Deci, unde se instaleaza activatorul de aer?

In sistemele cu iniectie, UNIPOLMAG AE ar trebui sa fie instalat in spatele filtrului de aer, de preferinta pe un segment din plastic sau cauciuc (versiunea A), cat mai aproape de motor. Daca activatorul AE nu poate fi instalat in spatele filtrului de aer, este recomandat sa se instaleze pe traseul comun comun   in fata  filtrului (varianta B).

La motoarele diesel activatorul AE ar trebui sa fie instalat in spatele filtrului de aer (versiunea A), de preferinta pe un segment din plastic sau cauciuc, aproape de motor. In masinile echipate cu turbocompresor de aer ar trebui sa fie instalat, de exemplu: in spatele filtrului si in spatele sau in spatele turbo intercooler (varianta B).


Revenire la inceput de pagina

Instalatii HHO > Ce este HHO? | Principiile HHO | Produse | Conditii legale | Download oferta

CE ESTE HHO?

In timpul celui de-al doilea Razboi Mondial, pilotii care zburau mai jos deasupra intinderilor mari de apre au observat ca au un consum mai bun la carburant. In urma efectuarii de cercetari, s-a constatat ca incalzirea motorului, impreuna cu picaturile de carburant si vaporii de apa au generat un gaz denumit HHO, care a condus la un consum mai redus de carburant.

Deci, HHO (sau OxiHidrogen, sau gazul lui Brown) este un supliment pentru carburant produs din hidrogen si oxigen. Prin utilizarea unui echipament adecvat instalat pe masina Dvs., se extrage HHO din apa si se transmite motorului. Acest proces este cunoscut sub denumirea de electroliza si dupa cum vedeti in exemplu de mai sus, nu este deloc o inventie noua.

PRINCIPIILE HHO

H2O inseamna apa. Mai exact, H2O ne spune ca molecula de apa este formata din doi atomi de Hidrogen si un atom de Oxigen. Electroliza inseamna pur si simplu sa conectam apa la o sursa de curent, moment in care atomii de hidrogen vor migra catre electrodul negativ, iar atomii de oxigen vor migra catre electrodul pozitiv. Deci, am obtinut elementele de baza ale apei: hidrogen si oxigen.

De fapt, gazul HHO nu este altceva decat atomi liberi de hidrogen si oxigen, extrasi din apa prin procesul de electroliza.

Pe da alta parte, benzina este formata din siruri de hidrocarbon, adica din atomi de hidrogen si carbon. Principala sursa de poluare provine din atomii de carbon ramasi, care nu sunt arsi.

Un generator HHO pur si sumplu adauga atomi de hidrogen si oxigen la procesul de combustie. Amestecul arde rapid, la temperaturi mai inalte, astfel incat ajuta la completarea procesului de combustie a benzinei.

Sunt arsi mai multi atomi de carbon, de aceea genereaza mai putine particule de monoxid de carbon si hidrocarbon. Reduce incalzirea excesiva a motorului si ofera mai multe putere datorita combustiei mai complete a benzinei, deci se consumul de benzina se reduce.

PRODUSE NECESARE PENTRU IMPLEMENTARE HHO PE MASINA DVS.

Produse obligatorii:

Produse suplimentare:

CONDITII LEGALE

Acest tip de echipamente nu se afla pe lista de echipamente ce necesita omologare sau certificare. Registrul Auto Roman poate elibera, la cerere, un document care stipuleaza acest lucru. Documentul se refera la un echipamente oxihidrogen generic.

Revenire la inceput de pagina


Termocatalizatoare > Ce este un termocatalizator? | Despre termocatalizare | Download oferta

CE ESTE UN TERMOCATALIZATOR?

Este un sistem patentat prin care combustia este optimizata astfel incat arderea combustibilului sa se produca exact in zona ce genereaza cuplu motor.

DESPRE TERMOCATALIZAREA COMBUSTIBILULUI

Se stie ca motoarele clasice folosesc doar cca 20% din  combustibil pentru a genera cuplu motor, restul combustibilului arzand dupa ce pistonul trece de pozitia in care gazele aprinse mai pot genera forte de tractiune.

Gazele ce ard dupa pozitia limita ce mai poate genera cuplu de tractiune, produc doar incalzirea motorului si absolut deloc forta de tractiune.

O alta parte din combustibil pleaca chiar nears din camera de combustie .

Acest fenomen se datoreaza faptului ca structura moleculara a combustibilului nu este uniforma si ca acesta contine atat fractii cu structuri moleculare scurte puternic volatile  cat si fractii extrem de inerte formate din lanturi molecule mari ce se aprind la temepraturi mari. Structurile moleculare mari reprezinta subiectul actiunii de termocatalizare, obtinand un factor optimizat de ardere.

Termocatalizarea combustibilului  realizeaza o optimizare a arderii, asigurand aprinderea unui procent mult mai mare de combustibil exact in zona de ardere in care se genereaza forta de tractiune prin scurtarea lanturilor moleculare lungi.

Arderea optimizata permite o conducere in care apesi mai putin pedala de acceleratie iar dinamica de accelerare este mai buna si noxe mult reduse.

Dinamica superioara permite o reducere a consumului raportat la acelasi stil de a conduce.

Revenire la inceput de pagina


Dispozitive cu rezonanta magnetica > Despre | Avantaje | Download oferta

DESPRE DISPOZITIVE CU REZONANTA MAGNETICA

Carburantul, indiferent ca este benzina, motorina sau gaz, se prezinta sub forma unor aglomerari neuniforme de molecule mai mici sau mai mari.

In  momentul arderii, conglomerarile descrise resping moleculele de oxigen. Rezulta o ardere incompleta.

Asa cum o foaie de hartie arde foarte usor individual, iar un caiet aruncat in foc va pastra neaprinse foarte mult timp foile interioare datorita Carbonului ce respinge Oxigenul, ambele avand sarcina negativa, rasfirarea foilor din caiet va conduce la aprinderea rapida a foilor. "Aerisirea" gruparilor de hidrocarburi o poate realiza un camp magnetic intens care va provoca o ardere mai eficienta la acelasi volum de gaz.

Trecerea carburantului printr-un camp magnetic foarte puternic va induce o forta de respingere reciproca a moleculelor de carburant si deschiderea de brese pentru moleculele de Oxigen.

Procesul trebuie sa fie aplicat cat mai aproape de locul de oxidare/ardere, astfel incat moleculele de carburant sa nu aiba timp sa se recombine.

ATENTIE: Efectele sunt favorabile inclusiv in cazul mijloacelor de transport cu gaz lichefiat, utilajelor, aparatelor, dipozitivelor de sudura, etc.

Utilizarea magnetilor este permisa de orice producator, iar garantia se pastreaza prin utilizarea sistemelor de magnetizare.

Este extrem de simplu de amplasat pe conducta de combustibil.

AVANTAJELE UTILIZARII DISPOZITIVELOR CU REZONANTA MAGENTICA


Revenire la inceput de pagina



Activator de aer UNIPOLMAG AE MAX > Despre | Instalare

DESPRE ACTIVATORUL DE AER UNIPOLMAG AE MAX

Activatorul de aer denumit UNIPOLMAG AE - MAX este o piesa vitala pentru toate motoarele cu combustie interna, in special pt motoarelele cu injectie deoarece UNIPOLMAG AE - MAX mareste aderenta  moleculelor de oxigen absorbite din aerul ce alimenteaza camera de combustie, crescand astfel eficienta procesului de ardere.

Motoarele diesel si motoare alimentate cu benzina au nevoie de activatorul AE in tandem cu   activatorul UNIPOLMAG FE in scopul de a spori eficienta combustiei .  Multe teste de laborator si operationale au dovedit ca, activarea magnetica a aerului este extrem de importanta pentru ambele motoare cu injectie pe benzina si motoarele diesel.


Magnetizarea exclusiva a combustibilului nu este suficienta pentru obtinerea de rezultate bune pe toata gama de turatii cu sarcini diferite. Pentru a intelege, ar trebui sa ne amintim ca, pentru a arde doar 1 kg de benzina un motor necesita cca.15 kg de aer.  Placa de jos a UNIPOLMAG AE-MAX   contine un magnet special   plat. Acest lucru ofera o mai buna tratare a aerului si se obtine in plus o imbunatatirea puterii motorului si o dinamica superioara, precum si reducerea consumului de combustibil dar si reducerea emisiilor de CO, HC, NO sau emisiile de PM.


UNIPOLMAG FE (combustibil) si AE (aer) reprezinta sistemul cel mai eficient, la nivel mondial, pentru imbunatatirea procesului de ardere a combustibililor de hidrocarburi (benzina, motorina, GPL).


Activatoarele de aer UNIPOLMAG sunt protejate prin patentele: PL186233, EU 0964994, OE 69825730. USA 6,143.045.

INSTALAREA ACTIVATORULUI DE AER UNIPOLMAG AE MX

Trageti banda de plastic, prin orificiile laterale din partea superioara si inferioara a activatorului. Nu trageti pana la capat.  Lasa o bucla de cca. 6 cm.Conducta de aer ar trebui sa fie plasate dupa cum se arata in fig. 1